سلامتي
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی باید کرد .......... و آدرس mohabbat5591.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 20130
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1



ستاره های سربی
اینجا ستاره ای می درخشد
یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : سمن        

سلام

ميخوام از اين به بعد تو اين وبلاگ از خودم بنويسم ........

امروز تقريبا 91 روز هست كه صورتم دچار فلج بلز شده تا چند روز پيش نااميد شده بودم آخه هر كاري كه لازم بود انجام داده بودم ولي بهبودي نمي ديدم شايدم من اينطوري فكر ميكردم .... كلي دعا كردم شايدم خدا ميخواست كه امتحانم كنه ببينه كه چقدر ظرفيت دارم ... بعضي اوقات ناراحت ميشدم ميگفتم خدا من ظرفيت ندارم ... يعني ظرفيتم تكميل شده .... خلاصه كلي گريه ميكردم و ناراحت بودم ...

ولي الان نه ديگه كلي اميدوارم كلي خوشحالم چون از ديروز عصر متوجه شدم كه صورتم حركت داره درسته كمه ولي خوب اين يعني اينكه رو به بهبود هست باورتون نميشه كه انگار دنيا رو بهم داده بود حس خوشبختي مي كنم

 

و مطمئن هستم كه تا چند روز ديگه سلامتي كامل رو بدست ميارم ...

امروز كه از خواب بيدار شدم با  اميد بيدار شدم باخوشحالي .......... خدايا دل همه بنده هاتو شاد كن .. خدايا تمام مريضا رو شفا بده ... خدايا من ميدونم كه سلامتي بهترين و با ارزش ترين چيزي هست كه مي تونيم داشته باشيم پس اونو به من بده و اينكه هميشه و هميشه با ياد تو باشم

شايد خوب ننويسم ولي سعي ميكنم بهتر بشه  .............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: